Mari publicații occidentale renunță la contractele prin care Partidul Comunist Chinez își făcea propagandă în paginile lor – ILD

Ziarul australian The Daily Telegraph a primit un articol de la consulatul chinez din Sydney. În conformitate cu tradiția mass-media din China privind cenzura și ascunderea informațiilor, articolul a fost supus editării oficiale înainte de publicare, scrie Daily Telegraph. De asemenea, publicația australiană a renunțat la o secțiune plătită de guvernul comunist chinez.   „Am făcut …

Source: Mari publicații occidentale renunță la contractele prin care Partidul Comunist Chinez își făcea propagandă în paginile lor – ILD



Categories: Articole de interes general

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: